2 dagar kvar !

Asså jag vet att designen inte är den finaste och uppdateringen suger, men hinner typ inte. Imorgon ska jag vara med JOOOOHANNA så då kanske hon får fixa lite här på bloggen, det är lixom så att maria nilsson inte fattar nånting av stillmallen eller vad de nu heter ;) Kommer också planera våran fest ... ;)
nu är det både cougar town och fångarna på fortet på tv så fick lite panik men nu är cougar över så ;) Haha mina små ilansproblem, stavas de så? Den som vet kan ju skicka ett sms eller nåt.

Alla som inte vet fyller jag år på på torsdag ! Så har lite fullt upp med att baka allt som alla i min släkt ska sitta och tjocka i sig sen ;) Och samma dag får jag vara fotomodell för en dag, haha njaa men skolfoto alltså. Herregud på morgonen också, kommer ju se ut som ett troll typ. Aja får hoppas på de bästa :) Annars måste jag bränna upp alla skolkataloger i hela boden.



En liten bild från igår. Jag och johanna älskaaaaaaaaaaaaaaaaaar blåbär ;)

nu blev de ett sånt här " alltiallo" inlägg, men sånt händer när man har mycke att skriva, inte bra maria inte bra..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0