en vanlig dag

Var uppe över 100 läsare för nån dag sen, kulkul. Fast inge bra uppdate men hinner lixom inte, man är typ as trött efter skolan och går typ och dör, HAHA fast man inte gör ett skit i skolan och slutar 13, ajaa inte vant sig ännuu. Imorgon ska jag sova med klassen där vid alder nånstans i nåt hus, kommer bli så jäkla kul, bloggen kommer få lida, eller nej justde, ska tvinga Hanna eller Johanna att ta med datorn för vi måste ju ha musik också ! Så nåt inlägg kanske ni kommer få. Sen på fredag ska jag till stuuugis med Julle men det får ni höra på fredag, om jag årkar skriva, kommer ligga och sova tills vi åker typ ;) Om jag känner mig rätt kommer jag inte sovit många timmar därborta i Sandidan eller vad de nu heter, jag kallar de "solsidan" iaf, låter lite gulligare och bättre ;)

nu ska jag gå och se vad mamma tänkt vi ska äta idag, hungrig som ett vildsvin är jag !



en riktigt bra parteyyyy låt som jag och Hanna dunka på skolan idag (L)

Mohombi - Bumbi ride



en söt Hannnaaboiii på ballonguppsläppet ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0