lite luleåkalas

Luleå idag, for dit med Jjjuuuulle och Moaaa :) Vi sprang runt lite och gick vilse...
Vi mötte Hanna o Fredddaaaan, vi tjilla med dom och sen på kalaset på kvällen var de jag Julle Hanna Ellen o Freddan sen träffa vi andra också. Åååh vi såg på Ola, OMG! ;) Jag o Hanna trängde oss före alla och var längst fram typ, han körde några Michael Jackson också, riktigt riktigt bra! Jag tror några titta snett på oss när vi stod och skrek typ, haha!

Hinner inte skriva nå mer, nu. Brorsan ska ha datorn, men men inga bra uppdatering men det överlever ni hoppas jag annars får ni gå och ta självmord eller nåt.


innan luleå



ni är ganska bra ändå ;) juuulle till vänster och hanna i lilla hörnet ;)



ola svensson (L)



och jag blev kär i hans gitarist ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0