tjooblää

Blev lite sent igår när vi kom hem från faster så årkade inte gå och sitta vid datorn + att min kära brorsa hade stängt av den, och det tar typ 87249565693754 år för den att slå på.

Det var fint väder och pappa sprang som vinden typ... Haha det var bara han och Ulla som sprang 10 km alla andra mesar sprang bara 5, okej nu ska jag inte säga något så jag håller käft ;) Träffade Moa Eriksson från handbollen, vi gick och bada. As varmt i vattnet (Y) Visste ni att Djupstjärn (älskar namnet) är typ as djup. Flera 1000 meter, haha okej nu överdriver jag men det är as djupt. Dykare brukar ju fara dit och dyka, åå det skulle jag också vilja göra. Fast kanske inte där, typ i Australien eller nåt, fast då kanske en haj eller nåt kommer och biter mig, ajdå.

Nu över till en annan sak, tror vi ska till skit stugan, nejdå skitfina stugan ! Men lite tråkigt när man inte har någon med sig, kanske ska höra med nån :)

Så det kanske blir nåt inlägg sen om vi inte far redan nu snart, men de tror jag inte.

PUSS!



kanske blir att höra med b-ruden till höger om hon kan följa :) och jag bjuder på bilden!



Kommentarer
Postat av: julle engström :)

haha man älskar ju bilden! :DD

gick ju inte att jag följdee ;(( jag är ju i min lilla stuga jag ;)

2010-08-07 @ 15:48:21
URL: http://julleengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0