trevliga dagar

Dålig update men ni överlever. Igår chilla jag med Johanna och Emil, först hemma hos han med valparna och sen inne i stan men Johanna övergav oss. Emil shoppa upp 1000 spänn snabbt som fan ;) Men han hitta riktigt fina kläder.

Sen sov jag över hos JJJJJUUULLLEEE, Hanna och Anna sov också där, dom skrämde mig :'(
Det var iaf as kul, vi skulle dygna men det gick inte riktigt enligt planerna, somna där vi halv4 nångång. Där får ni svaret på att jag inte skrev nåt igår, om dan.

Hannnnnnaa och Annnaaaaa åkte hem på morgonen, sen drog vi till Pite, Nolia. Hittade ett pennarmband och fick manikyr eller vad det kallas, nu har man fina rosa naglar ;)
Julle sover här, social på mobilen som alltid.

Imorgon blir de golf och sen stan och heden med Emil Johanna jag o Julllle, de blir nog kul!

love u ;*



en av sötvalparna!



vi sprang ut i skogen... emil tog min mobil :'(



hanna o julleee, + att jag älskar hannas nya mobil





rooooosa (y) de blåa armbandet är nytt


Kommentarer
Postat av: Simon den bästa

haha jag en ny tå , en nytt lillfinger men det fungerar int så bra , sen ett ny armbåge det väger typ 1000 ton haha ! :D

2010-08-11 @ 13:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0