CHILL

Uppdatering = inge bra, men lixom ut och gör något, sitt inte och uggla framför datorn hela tiden. JAG BLIR FÖRBANNAD, haha nej då. Det är bra att ni är inne på denna blogg och läser de jag har skrivit, de är väll lite små coolt ?

Idag var en bra dag iaf, (och jag började nynna på En vanlig dag med Ulrik) Först var de uppe med tuppen för att julles jävla klocka börja med nå alarm fast vi inte ens stoppat på ett? Golf klockan 11 var de, och Putte psykar mig, inte braaaaa ;) Haha men de var kul som vanligt. Kan informera om att jag Julle Ellen Moa och Anna är inte normala på träningarna, HAHA!

Efter hem till rådjurs och sen cykla till stan, hundcafét och mötte upp Emmmmiiil. Vi chilla lite på stan, drack milkshake och köpte en film " wallander, och kommer inte ihåg vad den mer hette (fiskminne)"

Vi cyklade till Emil, i heden. Som tog 183761263 år, för att Emil fick sitta på Julles pakethållare och sen tvärtom, kan säga att de iaf gick undan när Emil körde dock var Julle livrädd, haha.

När vi äntligen var framme så såg vi film och spela wiiiii ;) Sen blev Julle helt nerkladdad i hundbajs, I LIKE!

Vi cyklade runt och av en slupp kom vi till våran skola. Ganska sjukt men nu märkte man hur mycke man saknade de. Vi gick in och de var nymålat och fint, tyvärr var de låst till resten av skolan. Vi gunga i "kompis gungan" och Emil började må illa, men de överlevde han.

Vi parkerade cyklarna på sanden skolan och var rädd att någon skulle sno dom, men de hände inte. Sen vände Emil hem, haha stackarn som följt med så långt ;)


Och imorgon händer de grejer, DET BÄR AV TILL KIRUNA SEN GÄLLIVARE, ojj bara för jag är hedersmedlem i CAPS-LOCK KLUBBEN!

De är golf hela helgen, först breddläger i Kiruna och sen tävling på lördag, Kiruna och sen tävling på söndag, Gällivare. Hemma på söndag kväll. Inge bra uppdatering alltså, men vem vet, ska säga åt nån trevlig att gästblogga eller nåt, Hanna och Johanna möjligen :)

Just de Johanna skulle vara med oss idag men hon hade typ ont i magen, sen gick hon på träning ;o VILKEN LÖGNARE ! ;)



choklad - milkshake i mitt och emils hjärta (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0