home from mjöööfjärtis

Nu är man tillbaka i bbbboden. Kul helg i Mjöfjärten. Blandannat så träffa vi på en orm. När Olov skulle döda den så försvann den. Så nu far den omkring där nånstans vid stugan, aja livrädd när vi skulle bada med vi överlevde. Världens storm när vi åkte båt. Vågorna var så stora så man skulle typ kunna surfa på dom, haha. Nu har jag ryggproblem och rump ont ;) Tyvärr hade Ole-Mattias åkt hem :'( Så de blev inge norrmän :'(
Är med Julle nu så vi kanske hittar på nåt, var på golf imorse, gick väll sådär, kul var de iaf!
Och jag blir sååååååååååååååååååå arg på internet, Mats har bytt till safari internet och de suger! Kan typ inte göra styckeindelning eller vad de nu heter så allt står i samma stycke. Åå förbannad blir jag, måste prata med Matsssss.
´
Btv har Micke varit med om en bilolycka men det är lugnt, han mår bra :)
stugan i mjöööööööööis :)
ute på nattvandring med juuuuullle
ute och åkte båt, ååh ja, man älskar mitt smile !;)
pusstjaooo !

Kommentarer
Postat av: felicia :)

Söt bilder :)) <3

2010-08-02 @ 21:53:45
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0