hejjhooo ballonguppsläpppp

hejsan allihopa ska vi hitta på? Allting blir så roligt när man säger så... NANANANANANNANA ZOEY NANANANANNA ZOEY KISSARPÅ!
Min och Hannas älsklingslåt bara så ni vet ;)

Ni kan väll inte missat att det är nyy design här på lillbloggen, headern är borta, Johanna Lindqvist ska fixa en nu, bestämmer jag, men ni får överleva utan header ett tag. Det satt jag och Hanna och gjorde inatt eller hon gjorde de, jag läste Frida...  Kan säga att de inte gick så jäääääätteee bra med våran "filmtime" igår, haha typ såg en kvart på den första filmen och sen slog vi av och pratade och fixa design och sånt istället, muuuuckkkkee muuussiigaree !

Men nu taggar vi ballonguppsläpp jueee! Njaa knappast, aja kul att se alla ikväll och så måste man tänka på att vi får en ledig dag för de nån gång då alla andra måste gå i skolan, MOHAHAH!

Nu ser mitt hår ut som en mardröm, efter jag duschar så blir mitt hår lockigt som en lockig frisyr (?) Aja ser sjukt ut iaf, måste gå och platta de nunununu!

Vi syns och hörs senare typppp, KYSS!





haha jag och alva !



haha jag och freddan på felles födelsedag igår, och jag vet, jag är en snyyyyygg kisse, nej maria nej...



justin bieber (L)

där fick ni lite mobilkvalla men ajaa :)

och juste, ska sluta med //marrenilsson för om ni tittar neråt ser de sjukt ut med vitt mot grått typ så, äh ni vet ju att de är jag som skriver ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0