asdsa

Hejhej!

Kul på skolan, hur kan de vara kul där? Ja du, kanske för att de var lite små kul folk där. Filmen som några tjejer gjort var grymt bra och så, jag fick godissnören och en tvål från Anton :') aww, så gulligt !

NU BLEV JAG SUGEN PÅ MANDARINER o.O Duktigt Maria att du blir sugen på nå nyttigt för en gångs skull, fett lixom.

Imorgon så ska jag til demokratirådet med några från klassen, ska typ prata om friaemilia? Och sen ska vi till reningsverket och lukta på bajset som bodensarna bajsar, guuud vad mysigt. Aja, hoppas de luktar så illa så att vi inte behöver gå in i själva bajssalen, som förra gången i typ 4:an.

Nä, nu ska jag gå and have a little mandariiin, byebajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0