buuuus

Idag blev en riktig mysdag, sitter och chillar i mina nya mjukisbyxor och en härlig adidaskofta, mycket myys. Ser på "natt på museet" och chillar vid min nya dator som efter en hel dag med inställningar och grejer så lever den och funkar :-D Har nya msn nu också, kan ju inte säga att jag förstår allt men de fixar sig nog. Har nog slått rekord med att se filmer idag, haha typ 5 stycken. Ikväll blir de nog Alvin och Gänget eller nån sån där härlig! De här fick bli ett allmänt tråkigt inlägg men de fick bli så. Och förlåt för uppdateringen men hade verkligen inget att skriva om för de har lixom inte varit världens händelserikaste-dag idag.




MEN GUD VAD SÖT, NOOOOOT :-D men nu är de så att jag lever lite farligt och då bjussar jag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0