Day 04 - A habit that you wish you didn't have.

Jag har en väldigt onyttig vana tyvärr.. Att jag är värsta sockermusen (hmm) nej men asså jag måste typ ha fika eller nåt när jag kommer hem och sen på kvällen annars börjar jag typ gråta. Haha, de är hemskt. Oboy och bulla lixom, finns ju typ inge godare ? ;-) Aja, de får vara min " habit that you wish you didn't have"



haha, jag och linn bakade bulla för läääääääänge sen. Jag kommer ihåg att jag typ brände mig, sen dess har jag blivit rädd för ugnar.. Sugen på bullar blev man iaf ;-)

+ jag är as bra på att baka? visste ni de där ute allihopa? :o haha nä, men jag tycker de är typ as kul! :D
aja, jätte intressant. Nä , så nu säger jag hejdå, HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0