Day 22 - What makes you different from everyone else.

Vad som gör mig speciell? Inte tycker jag jag är så himla speciell. Eller jo, haha jag är ju ganska knäpp. Speciellt när jag spelar nåt, typ Mariokart haha.. Nä men jag har ganska knäpp humor och typ ja, alla tycker jag inte har världens bästa musiksmak heller så de är kanske de som gör mig speciell. Och så har jag ju inte samma utseende som någon annan, för ALLA ÄR JU UNIKA :-D Haha där lät man mogen och vuxen men de är ju faktiskt så! Men jag är väll speciell på mitt eget lilla sätt. A ja säger så innan jag bara gormar in mig i det här nå mer.



knäpp kille som har gaaalen humor som mig :-D Och nu kommer han bli jäääätte glad för han får vara med på min bloogg, GRATTIS ELIAS ! ; D

Kommentarer
Postat av: Anna;)

Söt flikka 12! ;D haha

2010-12-21 @ 21:55:57
Postat av: Anton

Söt.!

2010-12-25 @ 21:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0