Friday I'm in Love

Hemma nu efter en trevlig dag! Skoldagen började med att vi drog på värmevärket, där lukta de konstigt och var as varmt. Lärde mig lite smsågrejer och så, aa. På lunchen var de lunchmusik så lyssna lite på de, mycket duktiga var dom :)
Efter skolan åkte jag hanna amelia och johanna till luleå då. Jag och Johanna räknade ut att de tog typ lika lång tid att flyga från luleå till sthlm som de gör att åka buss från luleå - boden. Herreguuuud, tog år ju. Köpte en chokladkalender, hahah mycke härligt. En tröja o tights från H and M och en julklapp till mami, en bodylotion. Nu får vi hoppas att hon inte läste de. Aja har sett en väldigt trevlig grej idag på busshållplatserna, på dom flesta iaf. Så är de reklambilder för Brothers och gissa modellen. MARCUS HELLNER ♥ Mycke snygga bilder säger jag bara , ta en titt själva :






dör ju lite här.

Nu ser jag lite handboll och sen är de dags för IDOL !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0