HANDBOLLL!

Hade utvecklingsamtal för er som bryr sig, fick inte värsta utskällningen som tur var. Men matteprovet gick ju som de gick.. Men de är typ matten som är nåt jag måste träna lite på annars är de lugnt!
After school så drog jag hem och käkade lite och sen träningen, vi var typ as lite på träningen för många är sjuka och sånt, hoppas jag gjort bort mitt för i år.
Såg handboll när man kom hem sverige - tyskland damer, EM-gruppspel. Fasiken vilken bra match av tjejerna och dom vann med 2 mål!
Nu är de Sverige - Island herrar. Så ska se de lite nu, med min älskade oscar carlèn ♥


TJADÅ!

Kommentarer
Postat av: JOHAHHAHAHAnnan

åhnej inte han den där oscar igen..

2010-12-07 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0