I don't want to be

Trevlig kväll/natt med Jullleee, haha. Såg Alvin och gänget 2 , åå helt kär i dom nu♥ Vill också vara en ekorre, och vara ihop med Alvin.. ;) Ajaa, idag så for vi på stan, fixade mina ringar som jag fick i julklapp som var liiiite för små men nu är de fixat. Har också varit och pratat om abonemanget och de till mobilen, måste nog vänta till Februari med att köpa en ny mobil tills mitt abonemang är över eller vad man nu säger, men de fixar sig nog. Och såklart så åt man på dagoberts som vanligt.

Snart kommer mina kusiner från Umeå, blir att chilla med dom ikväll :-)






Busar i webbiseeen som ni kanske ser, idag har jag på mig en sjal jag fick i julklapp, mycket myysig. En annan sak som är mycket myyysig är min ior som ni ser på sista bilden. Som jag också fick i julklapp :-D Haha, blev helt in love i den på leksaksaffären så mamma var tvungen att shoppa den. Så himla söt han är ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0