kul dag, näää

Härlig dag som inte kunde börja på ett bättre sätt
Bussen kom 50 minuter försent så man frös ihjäl, håret såg ut som ja ett troll, hade mascara i hela ögonen och ja, behöver jag säga mer?
Man kom då också försent till "mötet" på stadshuset haha vuxet de låter , och de andra hade börjat och jag hade ingen aning vart vi skulle vara så jag satt där mobbad och ensam i år.
Sen drog vi på bajsverket också, JA, DE HAR VARIT DEN BÄSTA DAGEN I HELA MITT LIV! nja..

Aja, träningen var kul och de var ju bra, haha gulligt och träna med 99:orna :-)




varför kunde inte de bara vara sommar så man inte skulle behöva frysa / snöas ihjäl när man går ut genom dörren?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0