Pass Out

Nu ska jag käka kött och pommes och sen blir de att se lite handboll, b-pojk spelar, sen blir de att fara hem till Linn och där kommer jag spendera min kväll/natt :-) Imorgon vet jag inte vad som händer, kanske lite innebandy eller något annat trevligt. Blir kanske ett inlägg när jag är hos Linn, vad vet jag. Vet iaf att de blir förjäkla kul som vi alltid har!
Dialect hade stängt så de blev ingen mobil för mig, vi for på stan och gick på phonehouse, kolla priset och sånt iaf. Köpte nån bok på bokiaa och sen drog vi hem, nu ska jag gå och fixa till sig lite.
Hörs ikv eller imorgon snyggingar.


lite bilder som aldrig kommit upp ;






haha riktigt söta bilder tycker jag!


chaooo!

Kommentarer
Postat av: Anna

söt vet jag inte riktigt om den andra bilden var men.. :)

2010-12-04 @ 18:16:35
Postat av: julleeee

höhö, den tredje bilden var ju jätte söt maria! eller jag tror inte det! ;)

2010-12-04 @ 18:53:05
URL: http://julleengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0