Run Away

Tjo!
Kan bara säga att jag har en rätt härlig klass, haha..
Här får ni en låt som vi dunka på världens längsta SO-pass idag!
SUNSTROKE PROJECT & Olia Tira – Run Away - Radio Edit
Typ från eurovison song contest  från nå skumt land, haha världens bästa ju! När vi lika gärna håller på så kan vi kasta in min spellista också, som gjorde så SO passet idag var liiiite roligare. Klicka häääär.
Vi hade dans på idrotten idag, haha gillas skarpt. Alla har en liten bugg dansare i sig ;-) Roligt värre var de iallafall.

After the schoool så transporterade (härligt ord) jag och mamma oss till Skifix, har köpt nya skidor. Så nu får ni passa er, åå vill typ kåbdalis / klinten nu! Finfina är dom iaf, så nu är Maria glad!

Har ju träning idag men ska inte vara med på den, vilar idag så är jag 100 % sen :) Åker nog och ser på den iaf, saknar mina små handbollsnördar.



De där är jag enligt Anton, jaa visst är jag så jäkla snygg ? säger bara igen, kul kan man ha på lektioner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0