svar på kommentar



Svar: Jag älskar Justin, från topp till tå. De är inget jag skulle vilja ändra med han? Jag gjorde de på skoj för att se hur de skulle bli. Haha, herregud. Jag tycker Justin har den perfektaste kroppen en kille kan ha, skulle bara se hur de såg ut? Jag gjorde de inte för att jag tycker justins kropp är ful eller nåt sådant, bara för att jag ville se hur de skulle se ut lixom eller nåt, hade väll inget att göra som vanligt ;) Jag älskar Justin mer än nåt annat, och jag är en RIKTIG Belieber, säkert mer än dig , så? Och kom inte och säg att jag inte är nå äkta bieber fan, då jävlar!

Kommentarer
Postat av: tooveee

haha, japp marrii du är en äkta biber älskare! ;)



tänkte bara säga att du kanske inte ska visa IP och msn på stakaren som skicka komentaren?? Fast du kankse kände hon? ;) <3

2010-12-05 @ 13:48:41
URL: http://olssontove.blogg.se/
Postat av: marre

de hade du rätt i tove, fixat de nu! :-) <3

2010-12-05 @ 18:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0