tvåtusentio

Sjukt snabbt tiden går, nu är de bara 2 dagar kvar av 2010, nu får vi hoppas på att 2011 blir ett riktigt bra år! :-D
Här får nå blandade bilder från året som gått, MYCKET BLANDAT!




















1. Sundsvallcup, 2010 då såklart ;)
2. Sundsvallcup här också, tagg i omklädningsrummet
3. Maria Hanna och Johanna på skolan. Och jag var utklädd till en cool cheyy, haha.
4. Alla <3 dag , en söt maria och hanna
5. Åå, alla skoldagar där innan sommarlovet då man cykla till skolan i typ t-shirt, här har vi iaf en bild från den tiden ;) haha
6. Skara Sommarland
7. Göteborg, Liseberg. BALDEEEEER <3
8. Jönköping
9. Mjöfjärten, en suddig men en bild med massa minnen. NORRMÄNNEN ! ; )
10. En söt Johanna, mjöfjärten här också
11. Golfen, kiruna / gällivare
12. Ola @ Luleåkalaset ♥
13. Maria steeeeeeker, sommaren (Y)
14. Sandidan med klassen, jag och hanna som maskar, hihi :-D
15. Skellefteå med klassen, bodaborg
16. Halloween med bästa brudarna!
17. Någon söt bild barraaa, sävastgansters
18. Simuu and I , rallarcupen
19. Rallarcupen här också, älskar er brudar ;*

Men en av de största sakerna som hände 2010 har den här killen nåt att göra med :



Tack för att du gjort mitt år till de bästa Justin ;* Älskar dig nu och föralltid. Okej nu ska jag inte skriva värsta kärleksförklaringen här, men han är ju som BÄST! Hoppas ditt år blir as bra älsk.


Kommentarer
Postat av: Vilma

hah du är så jävla söt marree ;*

2010-12-31 @ 14:42:13
URL: http://vilmahenricsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0