sunday

Ojojoj, känns som jag har varit borta i flera tusen år, fast jag bara varit borta en dag ? :o Aja, nu är jag här iaf. Hänt mycke saker sen i fredags kväll kan jag säga, och nu kommer de bli ett sånt där drygt inlägg som handlar om en massa saker men de får bli så nu.

Först vill jag bara säga att de var grymt bra att Jay vann, Minnaahh hade ingen jävla chans ! :-D Haha så jäkla töntigt att man hittar på att Minnah och Jay är ihop, när Jay har flickvän? Och sen på lördag skriver aftonbladet - Jay har gått tillbaka till hans flickvän.
Jävla PR grej, så jävla lågt! Ja nu fick jag säga de, ska sluta prata om Idol nu som om de vore hela världen.




På lördag morgon vaknade jag 05:10 , så himla härligt. Kul att tåget var försenat med nån timme också, vi var nära på att ens hinna till de 2 första matcherna med de löste sig. Vi spelade 2 matcher samtidigt, sm-laget fick spela (med bara 4 96:or) mot älvsbyn f97/96  och vi andra mot kiruna f96. Älvsbyn matchen vann med 1 mål och Kiruna med typ 3, Linn blev misshandlad också.. Aja, tog nya tag och sista mot kiruna vann vi med stort, härligt!

Då vi skulle hem var de nån jävla ledning som gått sönder, fick sitta inne tåget på kirunas tågstation från typ 17:30 till 21:30, jätte kul. Men vi hittade på lite bus så de gick rätt fort ändå, vi beställde pizza, gooott. Kom hem vid 01 och då var man rätt så sliten. Kunde knappt sova nåt på tåget, jag och ebba pratade om livets problem, haha.

Vakna halv 1 idag, blir en lugn dayy. Ska se gyllene knorren som jag missat 2 avsnitt sen blir de nog nån american pie film. Martin kommer hem idag och de är ju suppper!



vi träffa lite celebrities
på tåget också, här har ni ett smakprov ;



Erik Saade



Bill Kaulitz

Justin var också där men han blev inte med på kort ;-)
Snodda från Josen Laestadius facebook :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0