christmas tree

idag var man med finfina Ebba Siiimuuuuuu, vi käka kladdkaka och glass och myste på! Var tvungen att åka hem där vid 15 eller nåt för att vi skulle göra jul här hemma :-D Lite sent kanske ni tänker då men julgranen och sånt brukar vi bara stoppa fram nån dag innan, tomtebyn också. Haha ni ska se hur mycke tomtar de är i "byn" typ 10000, kanske ni får någon bild på det sen. Kul iallafall, vi har dock misslyckats med granen, vi hittar inte själva foten till den så nu ligger den på golvet här, mycke gulligt. Men de löser sig nog sen :-) Vi kommer ju ändå fira jul hos min faster så jag tycker de inte är så jääääätte hemskt om vi inte har nån gran men aja, de är ju rätt mysigt att klä den.
Jag sitter på min broders underbara MacBook Pro som de så fint kallas. Mycket härlig dator kan jag säga, men fattar inte hur man gör allt. Har försökt att lära mig några trix men haha nog håller jag mig till de gamla vanliga nåt år till, om man inte får en i julklapp då. Fast risken är nog inte så stor.. ;-)





kul liv man kan ha i webben! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0