FOKI @ boden



Amen shit vad coolt asså!!! Haha nee kanske inte, men lite små coolt sådär var de väll. Varför var inte jag där????? Vilken jäkla parkeringsplats, det finns ju typ 91208321078 i boden, eller kanske inte men fler än 1 iaf. Ja tyckte de var värt att skriva iaf.

Jag tycker foki har jäkligt cool klädstil men tror inte hennes skulle passa så bra på mig. Tycker hennes blogg är bra iallafall, och hon är söt, haha får tjejer säga de om tjejer, hmm. Eller man skriver ju typ de på varandras bilder
- åå jag älskar dej, så jäkla söt bild asså, önskar jag hade ditt utseénde. blablabla

haha, märkte också att man inte kunde skriva kommentarer på Kissies blogg, vem årkar skriva där igentligen, det är ju inte lixom så att hon läser nån.

Johanna har åkt hem, vi åt glass, min glass smaka bajs och man spydde typ av den haha. Typ magnum temptation fruit eller vad den nu hette.  KÖP INTE DEN! Eller ni kanske snor glassar, inte vet jag...



slänger in en sån här dålig kvalla bild, bara så att ni har nåt underbart att titta på, hmm nja kanske inte men.

pusshejj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0