golf, max, alder, julle, åska, badet, mjöfjärtis, å herregud vad jag klämde in mycket

Världens dåligaste uppdatering lixom, men det skiter vi i och lämnar de förflutna, haha fattar inte ens vad jag själv skriver?
Igår spelade vi alltså golf i Lule, gick ganska bra. Så det är jag nöjd med. Efter åkte vi på max och åt, å herregud, inte bra Maria, inte bra.
Det var ju världens finaste väder när vi kom till Bbbboooden igen, så vi for och hämta Jjjjjoohanna och for på alder - balder ;) Johanna tog bilder, ni får nån sen :) Filma också en film...
Sov hos Julle, och herregud vad det åska imorse, livrädd som en gris, nej faktiskt inte, jag har varit as rädd, men är inte de lika mycket längre. Det var faktiskt lite mysigt sen när de värsta gick över. Vi vaknade sen somna vi om tilll 11:30, riktigt najs!
Vi drog ppppåå badet, var typ 100 år sen jag var där, inte så konstigt när de inte är så kul? ;) Jaja jag och julle busa med några kineser typ, haha shit vad sura dom blev på oss, jag gillart ! :) Julle hade med hennes undervattens kamera så vi tog nå finfina bilder ! :)
Och ikväll eller imorgon bitti drar jag och Julle till Mjöfjärtis igen, så det kommer inte bli världens bästa uppdatering heller, kommer ha med kameran, så nå fina bilder får ni sen!
Btv vilken bra fantasi jag har på min rubrik, ja herregud...
snoddes från Joooooohannnaaaa
Alder igår, justin bieber hjärta (L) och man gillar mitt hår jäkligt mycke.



haha efter golfen igår, åja man var fin ! ;)




för någon sekund sen typ, trött sen badet. och bläääääääääääää
Mamma o Pappa firar bröllopsdag idag, Grattis säger vi till dom, nu ska vi käka grillat och fira lite ;) Sen bär de av till Mjöfjärtis igen.
peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0