gooolf

Tjohoooo, idag har jag sovit tills nu. Nej jag skojade, vaknade typ 7? Haha sjukt, a iaf sen somna jag om när jag såg på sommarlovsmorgon, första gången jag gör de, typ dåligt som fan, förutom att Lovestoned var där och sjönt Rising Girl (L)  och bobster- malin är programledare, lite småkul. Åå saknade "hej hej sommar" med Nic, var ju typ världens bästa, gick ju upp på morgonen då bara för att se de ;)

Idag ska jag på golf med Juuuulle i Luleå. Vi ska gå en 9-hålare, haha tyckte de där lät lite klatchigt, eller nåt.

hanna kom hem nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!







hinner inte lägga in nån bild, ni får sen ! ;)



Kommentarer
Postat av: hanna

hihi , busigt för jag kommer hem snaaaaaaaart :D <3

2010-07-29 @ 16:42:17
URL: http://joochhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0