hhheemmmaaa

HejsanHoppsan faderalalalej, jag tänker inte mycket på dig.

? Vad pratar jag om däruppe, äh skitsamma ;)

Igår var de rusk och regn, alltså lyssna inte vädergudarna på mig. Så det blev inge bad. Norrmännen kom som vi hoppades på (haha) och vi såg på lite film och myste på. Åå Olle-Mattias (L)

Vi tjilla med dom på kvällen och spela kort och välte ett glas så det blev glas över HELA golvet, skit najs. Det gick så överstyr att Anniken ( eller vad hon nu heter? ;o) nöp mig så jag fick sår på handen :'( Hon tog också min o Julles mobil, då blev vi inte glada kan jag säga. Då fick Julle ett nyp på handen. HAHA, aja hon var ganska c0oL ändå den där Anniken.

Idag skulle vi gå upp före f*n för vi skulle åka hem så att Jjjohanna hann till hennes töntfotbollsträning. Vi tänkte att de skulle bli en tidig kväll men tyvärr så blev det inte. Jag sov i bilen, jag sov när jag kom hem, jag sov tills vi var tvungna att åka på golfträningen, men sov typ på den också ;) Å herregud, kan säga att det inte gick så bra, + att ellen ville döda mig med hennes klubba för att jag älskar Justin.

Sen for jag hem och Martin o Elin kom och hämtade mig och vi for och såg på Elins hundvalpar, fy fan säger jag bara. Herregud vad söta, haha först var dom helt galna och typ bråttades och hållde på och sen så sov alla på varandra :') haha gud vad söta dom var. Tyvärr hade jag bara mobilen med så inte de vackraste bilderna men ni får överleva. 14 stycken är dom, 7 tjejer och 7 killar :)

Å måste komma till mjööfjärten innan norrmännen åker hem ! Vi gör de igen, johanna o julle !





justin bieber trädet och hans älskare ;)



mjöfjärten ! <3



maria i hennes älsklings t-shirt. Dissa fet låren!



chessie och carlo busade



då ville Jjjjulle vara med....



nån valp bild också :)







Imorgon blir de alder, kameran med ! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0