jag är en gummibjörn

Lite så där passande rubrik tyckte jag :))

Hemma från mjöööfjärten nu, riktigt kul, bilder kommer i samma coola inläggg!!!! Vi typ bada 24/7, jag var rädd för gäddan men den kom aldrig... Johanna o jag såg en råtta, stor som ett hus ;s

Btv vet ni hur byggarebob sången går, tacksam för svar! haha

Jag och johanna har bestämt att vi ska börja ha listor som ni vet med fotbollskillarna, och nu blir de nog sångare och sen skådespelare och blablabla ;) På min lilla blogg kommer de ut sen, håll utkik!


Ikväll ska julle sova här, vi får se på att johanna också pallrar sig hit, vi har tänkt sova i tält, men vi får se hur de blir med den saken, fan vi har ju bara ett pytte tält, hur ska vi rymmas i de?!?

Nu är man tröööööttt, men vem bryr sig. Godnatt världen





suddig.se :)










mer bilder sen, kanske...


pusshejj!



Kommentarer
Postat av: johahahhananaalnaibw

hahah sista bilden jag dör , vad efter jag såg ut!

2010-07-21 @ 23:22:53
URL: http://joochhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0