jävla vädergudar -.-

Asså vädergudarna suger, vad tänker dom med, röven eller? Skulle ju på alder idag med massa men nejnej det går ju inte nu. Kul att man vaknar av världens åsksmäll, flög upp ur sängen. Tror jag aldrig har vaknat av att det åskar, det brukar ju typ bara vara på kvällar? Fast får erkänna att litesmåmysigt var de faktiskt. Vi får väll se om det blir ett kvällsdopp på alder om de blir lite finare. Försöker få kontakt med Jjjooohannanaanananna, men hon har väll gått och dött eller nåt.

Nu blir det att se nå eva & adam avsnitt, ladda ner hela säsongen, oohh både olagligt och lite små barnsligt. Haha men dom är ju gulliga ju, adam med hans pottfrilla ;)

buss och krax som johanna säger !





åskis potareikis '?




Kommentarer
Postat av: Nina Bieber

hej (: fin blogg! juste de är du som kallade mig för fisk va? och hatade mig och min blogg?! :O har bara en fråga? ÖÖHH, varför?

2010-07-27 @ 20:42:20
URL: http://niiiinaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0