lite gbg bilder

Smart som jag är har jag glömt min lilla nokia laddare i mjöfjärten. Så nu är min mobil död död och åter död. Men på fredag ska den återuppstå från de döda. Då jag ska dit igen. Blir nog att spendera helgen där igen, om de blir fint väder så blir de nog riktigt härligt. Nu är de alltså ingen idé att smsa mig, om de är nå viktigt får ni väll ringa julle eller nån ;)

Vi ska på staaannnn idag. Har brist på saker kan jag säga, måste köpa sminkbortagning och blablabla, jätte intressant JAG VET!
Bara för att min förra läkte ut i hela nesseären ( hmm hur stavar man de?) Kanske blir att köpa en god glass också, mmmm :)

pppuuusssss

kom på att jag inte laggt upp nå bilder från gbg, här kommer nån eller flera ! :)



snuskgubben som blottar sig ! ;o



balder(L)



typ london eye, fast i gbg :)



en liten apa på aqvarsium, haha ne kommer inte ihåg vad det hette,



paddan, lite små läskig tyckte jag ;)

nu årkar jag inte mer... :/




Kommentarer
Postat av: johahhaha

åh jag tänkte på tomme när du la upp den där bilden där gubben blotta sigggg. HAHHAHAHHAHAHA

2010-07-23 @ 13:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0