natthumor @ marre & hanna

jag o hanna sitter och lyssnar på justin, hanna vill skruva ner ljudet för hon tror att mina föräldrar vaknar, haha! Och jag bara höjer :) det är lite dåligt när jag redan typ sett alla klipp med han typ 100 gånger om men vad fan, jag kan sitta här i hundra år, just nu är det kiss and tell med han som står på, vi vill bara ha klipp med han efter puperteten tack, hans röst <3

vi har lite smått med natthumor men hanna vill sova :( haha needå, hon ska inte få sova för mig. Imorgon åker våran Johanna på PSG, lycka till ;*


iashufogyuguyg@@jgkjas oj vad kul vi har :)



lycka till Jojohanna, // marre o hanna, dina  bästaapkompisar !




jag o hanna redigera ihop den här idag (eller snarare inatt) , haha tyckte den blev najs *host hanna *host gjorde det mesta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0