pusstjaoo

Ska snart cykla med min finfina cykel och köpa lite tidningar så man har nåt att läsa när vi far, men jag tror inte nya Frida har kommit ut, men man kan ju alltid hoppas ! :D Sen kan ni ju gärna skicka sms också, haha fast min mobil har lite problem för tillfället, men aaja, de går iaf att skicka och skriva :) Just nu laddar jag ner lite musik och sen in i mobilen, å nej Maria bryter mot lagen, kommer åka in i fängelse :'(. Aja go piratpariet! Om de är så dom heter...?

Skriver nåt onödigt nu för jag är onödig :) Ni kan ju tänka er att de kan vara mitt sista inlägg om jag dör när jag cyklar till ica, haha typ mindre än en kilometer dit då men, allt kan hända. Tåget kan ju köra på mig.

Just de, Johanna eller Hanna ska skriva nåt litet gästinlägg någon härlig dag :) Så de blir inte helt dött här, sen kanske jag hittar någon dator också. Om man har de där uppe, dom typ har ju inte ens radio. Eller inte RixFm iaf, fast dom suger ju så det gör inte så mycket :) Och kan informera er om att Pajalamarknad har mycke roligare karuseller än bboden alive, så de här blir nog najs. Elin har lovat mig att hon ska åka med mig så det måste hon göra ! :D

Kommer nog hem på söndag tror jag, vi får se :) Kommer ta bilder så de kommer nog upp sen också :)

puss för mig ! ;*

ajjj amm aoouut !



pajala marknad förra året !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0