semester bilder !

när vi var borta och flög omkring så var vi i dom här städerna ( intresseklubben antecknar)

mariestad
skövde
skara
göteborg
gränna
bollnäs
+ att vi stanna i sundsvall, högakusten bron :D

bbbbilder! :)



'mmariestad!



whii marre och julle i skövde



jag kan säga att jag blev kär i den här linbanan i skövde o.O haha



julle goes pro



skarasommarland ! :D


bra väder, njaa.


tranan, världens bästa bergochdalbana förutom balder, haha hur många gånger åkte vi den igentligen?



heyho lets go :)



skypirate show



gokart (Y)



flomeride fast på skaras vis? haha inte vet jag. Kul var den iaf! :)



den bjuder jag typ på :)



julle vid toaletten

lägger in gbg och alla andra bilder nån annan dag ! :D




notera att det är inte jag som säger fy faaan! Det är nån av göteborgarna som sitter bakom oss, huhu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0