stuuugan

Jaha, nu har det inte varit bra uppdatering men skyll inte på mig, skyll på Mats. Jag skulle ju skriva värsta fina inlägget igår men då skulle ju mats och hans såkallade kompisar se film häruppe -.- Och jag ville INTE gå upp dit då... + att Mats skulle brunnit av om jag gjorde det så. Hörde från nedervåningen att de såg "fucking åmål" haha typ världens sämsta film och den sitter 20 åringar och ser? Jaa, vad ska man säga, det går utför med de icketonåringarna ;)

Igår hade jag handbollsträning, vi tränar med F96, vi P97 och P96, det kommer typ 10 pers på varje träning, så det är ganska kul när man är lite mindre men tränar med andra. Idag har jag VÄRLDENS HEMSKASTE TRÄNINGSVÄRK! Jag kan inte gå, sitta eller röra mig utan att jag håller på att dö (Y) haha great !

Idag har jag varit i fin stugan och städat och sånt, skit fint väder också, tack vädergudarna ! Nu får de hålla i sig tycker jag. Sen kom mamma med värsta hemska nyheten, haha vi ska åka till Pajala imorgon fast marknaden är fre - sön. "Men vi måste göra klart till helgen, sängar m.m" Som mamma sa. Haha vi ska bo typ 1000 pers hemma hos stackars mormor, haha men det blir nog en kul helg :) Men hur ska jag leva utan dator, det är de jag sitter och funderar på...

ska o äta sen ska jag lägga in lite sommar fina bilder ! :DD

kyss ;*



stuuugan ! :D  gammel bild!




Kommentarer
Postat av: bäst kusinen

men du har ju mig! :D

2010-07-06 @ 22:23:15
URL: http://silfverberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0