torres eller ronaldo?

Nu kanske ni tror att jag gjort värsta grejen för att jag inte skrivit nåt onödigt inlägg här idag. Men där tar ni fel, jag har inte gjort ett skit idag, som de andra dagarna, men har inte årkat skriva ändå typ.
Johanna har ju varit på sitt jäkla psg men hon kom hem idag så nu ska de bli partyyy !:))

Slår nog på någon bra film ikväll, nu när de inte är nå fotboll heller. När spanien ska möta tyskland kommer jag dö, herregud. Tyskland är ju typ bra, men Spanien får vara ännu bättre har jag bestämt nu, varför kan dom inte möta typ Holland eller Urugay (haha gay) istället. Dom är ju typ as dåliga jue. Men Spanien ska till final iaf!






Christiano Ronaldo

Hmm vem är bäst på fotboll/ snyggast osv? Ronaldo eller Torres?

Fernando Torres





ni vet nog att jag tycker Torres! ;))



Kommentarer
Postat av: johananna

RONALDO



RONALDO



RONALDO



RONALDO



RONALDO



RONALDO



RONALDO



RONALDO



RONALDO



RONALDO



RONALDO



RONALDO



RONALDO



RONALDO



RONALDO



RONALDO



RONALDO



RONALDO



inte torres , fast han är väl bra. men ronaldo är bättre ;)

2010-07-04 @ 19:17:46
Postat av: Anonym

TORRES E BÄST SÅ ÄR DET BARA!!!

2010-07-06 @ 19:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0