mys dag !: )

Ni får leva med dålig uppdatering nu på sommaren, ni ska inte sitta inne vid datorn och kolla bloggar ( fast min är de bra att ni läser ;)) Iaf inte den här dan som var den grymmaste på länge,  marre love summer ;*

Jag och Hanna var på alder idag, sen träffa vi Vilma. Vi bada, sola och käka glass :) + att vi hade sandkrig :D jag fick aldrig chans att ge igen... :( Sen såg man lite annat folk också, riktigt bra ställe och ragga på, HAHA! ;))
Sen drog jag hem och dusha i typ en halvtimme, soo marre-style och sen fixa håret och blablabla för de var grillkväll på golfen. Riktigt kul och träffa lite folk, jag vann en glass! Så nöjd över mig själv :') hehehu

Nu sitter jag här och skriver  om mitt tråkiga liv så nu ska jag sluta tråka er

pusshej!




tjill på alder ; * inte världens underbaraste bild men ni får överleva ;)



söt hanna ! och nej hanna bli inte sur för bilden ( fast den var skit snygg ) för jag hade ingen annan!



Kommentarer
Postat av: hanna

MEN JÄÄÄVLA MARIA, SUDDA FETTOT PÅ BILD NR2 :(

2010-07-16 @ 00:14:07
URL: http://joochhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0