blablabla

tack hanna! Du räddade mig, nu har jag bra musik att lyssna på. Kär i hannas spellista, sommmmar ( inte fan vet jag hur många M det blev)

älskar dig sherif sewski!

hmm mats kom in med nåt, då vet vi ju vem han älskar :)

vill till alive, men alla är ju borta eller vad som helst ;@, sur är jag, men nån som har lust att dra dit kan smsa :) Och idag har jag inte gjort ett skit typ varit på stan och så. Därför har jag INGET att skriva, kyssN



nu ska jag roa mig med att se ett solsidan avsnitt, mats har varit snäll och laddat hem säsong 1 :)







Kommentarer
Postat av: hanna

jo, jag vet, jag är ganska awesome :DD <3

2010-07-09 @ 15:24:34
URL: http://joochhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0