spanien - tyskland :)

Alla pratar om Spanien - Tyskland matchen ikväll, jag hejar ju på Spanien såklart! :)
Men Tyskland har varit riktigt bra men jag tror inte de kommer vara lika bra idag, dom kommer få en liten svacka eller vad man nu säger, tror jag. Eller jag hoppas på de :) Fast Spanien kommer ändå vinna oavsett om tyskland spelar bra eller dåligt.

Idag drar jag till pajala, kommer bli kul att träffa oliven och matilda, världens bästa kusin som oliva kallar henne själv, HAHA! Men vad ska jag packa, hmmm...

Haha kolla in Vilma Henricssons facebook profil, vi pratade lite fotboll, haha typ 2979864 kommentarer ;p Kolla in hennes blogg också om ni inte har gjort de ännu ! http://baravilmah.blogg.se

Blir kanske nåt mer inlägg sen nu ska jag gå och äta och packa, jag är ensam i huset, huhu läskigt som fan :( haha!



fernando torres ! ;*


har skrivit mycke om fotboll nu men hallå? Det är ju fotbolls - VM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0