får & grisar !

vi har varit på ett riktigt mysigt ställe idag, jag och julle mata grisar och får (Y) det stod att dom skulle ha kaniner men inte fanns de nå jävla kaniner! Haha och jag o julle som sprang omkring i ösregn och försökte hitta dom :( men sen kom solen fram så  - vi hade iaf tur med vädret.. Nee men det var rätt okej att mysa med fåren :)

just nu är de fotboll på tv som gäller, vet inte riktigt vilka jag ska heja på , usa - ghana ( tror jag det stavas ;)), fast nog måste man heja på snyggamerikanerna, men afrikanerna är så roliga när dom dansar när dom gör mål + att det är det ända afrikanska laget kvar, men aaja.

Sen blir det film, fish tank heter den. Och nej den handlar inte om fiskar. Vi får hoppas att den är bra! :)


I see you later alligator :)




Kommentarer
Postat av: hanna

haha , sötis! ;*



saknar dig också så jävla mkt ! <333

2010-06-27 @ 12:47:26
URL: http://joochhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0