hiss o diss

känner att jag har mycket att hissa så då måste jag göra de, jag är inte på humör att dissa,


+ 5 dagar kvar tills vi åker på semester med julle bulle! :)
+ Sombody to love musik videon kommer ut den 29 juni, nedräkningen har börjat ;)  !
+ jag drömde om justin inatt, världens bästa dröm någonsin <3
+ sommarlov, det måste man ju hissa
+ fotbolls vm, inte för att ja är inne i det så mycket, men vm låtarna är ju bra iaf +att se snygga fotbollsspelare ;)
+ min spotify, på non stop !;)





Kommentarer
Postat av: johaaahhaaahahahaahahannanananananana

fan vad gullig du är "+att se snygga fotbollsspelare" HAHAHAHAHHA , men sant :D

2010-06-13 @ 20:50:40
URL: http://joocchhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0