jag är och kommer alltid vara, justins största kärlek! ;'

tänkte lägga in lite klipp, lyssna och njut : )



så jävla underbar låt, hahah, men den handlar ju om hans föräldrar och jaa, han har sagt att det var hans mest personliga låt och så, därför är den så fin! :)



hitta den här på youtube, sen såg jag att felle la upp den på hennes blogg, men de får hon stå ut med, det var ju faktiskt jag som började gilla han först, haha !:) Aa iaf bara jag som älskar hans nya röst, låter mycke mer vuxnare och blablabla kan sitta och snacka på i en hel evighet, men iaf jag ÄLSKAR hans nya röst ;*



världens sötaste ! ;*



bara jag som är kär i bilden ? ;)


Kommentarer
Postat av: elin och amanda

Tävling på www.jonssonochrenberg.blogg.se och var med om att hitta just din favorit outfit. Kika in och läs mer om tävlingen. Kram amanda och elin :)

2010-07-01 @ 10:01:54
URL: http://jonssonochrenberg.blogg.se/
Postat av: tjaa

Tjjjjaaaaaa :))

2010-07-02 @ 02:18:30
Postat av: tjooo???

TJA!!!!!!!!!

2010-07-02 @ 02:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0