kladdkaka...

asså så jäkla finfina dagar på skolan nu. Idag har inte jag gjort ett piss? Alla andra fick städa skolgården men jag o hanna hade pollen, ( jag såg ut som en gris *nöffnöff ).  Så vi satt inne och lyssna musik, då kom 4:orna in och tog över vårt klassrum? Tog våra bord och stolar och  drog in deras som är typ pyttepytte små? haha det är väll för dom ska typ flytta in i vårt klassrum i höst, aaja vill inte tänka på hösten nu för vi har jue ett heeeelt sommarlov mellan !:D

sen såg vi film som ni vet och sen sluta vi? bra skoldag eller.. öhm ja ?;)

Sen efter skolan så for vi på stan för smart moa har inte nå kläder att ha på skolavslutningen, haha smart att komma på det nu, smart ungen johanna har inte heller nåt att ha på sig? Aaaja jag ska inte säga så mycket för jag ska på stan imorgon och köpa skor och sånt, men det är väll inte så hemskt om jag inte hittar några, jag får komma barfota och johanna o moa får komma nakna.. inte härligt typ ;p

Johana håller på att fixa header till mig men hon har typ träning eller match varenda jävla dag så hon hinner aldrig riktigt klart :(

Mammi ska åka och handla sen ska jag baka, haha fick typ grym lust till det, eller inte att baka men att äta det sen... men jag vet inte riktigt vad jag ska fixa ihop för nåt, får vill bli nåt mumsigt :D haha tror att jag ska bli bagare när jag blir stor, haha när jag blir stor, låter lite små läskigt, som man sa typ när man var 5. Tekniskt sätt så är jag jue stor nu, eller det är jag ju inte men åå skit i det vi säger såhär istället. När jag gått klart gymnasiet så vill jag bli bagare ! :D haha eller kanske inte vill men skulle nog va gott att jobba som det och jag skulle ju va grym på de också :)







mm blir nog nåt sånt här !: D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0