michael jackson

Förlåt att jag är seg, men igår var det ett år sen michael jackson dog, shit vad tiden gått snabbt. Lite konstigt men han blev typ mega känd när han dog. Klart han var jätte stor innan också, men aa ni fattar, jag börja iaf lyssna på han mer efter hans död. Han gjorde riktigt bra musilk sen gjorde han väll dumma saker också, tog droger m.m. Men en riktigt bra musiker och dansare var han iaf :)

För nån dag sen såg jag på  aftonbladet att det är många som tror att han fortfarande lever, man tror typ att han har klätt ut sig.

aftonbladet tv om Michael.

klicka in så ser ni själv.



Mannen till vänster blev brännskadad när han var liten. Han var nära vän till Michael. Nu säger man att Michael spelade mannen till vänster på hans egna begravning ( bilden till höger ) , ni ser väll skillnaderna. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Men erkänn att de skulle vara riktigt coolt om han lever. Det skulle ju kunna vara att MH orkade bara inte vara han själv nå mer och låtsades dö. Hans egna barn verkade inte så lessna på begravningen har man ju också hört....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0