najs dag/natt m julle o felle

det blev så att felle följde med också !:)

hahha as kul var de, grrrryyymt !

julle bada i havet? haha galen kvinna det asså, vi bada, käka gott (((GOOOODIS))), bada bastu som riktiga finnar ;D, såg filmer och hade myyysi :)

haha såg ni mitt inlägg inatt på facebook? Vi hade med dator men det var nå gorm med nätverket aaja vi överlevde :)

aa iaf så här var de lite snabbt, för er som har tråkigt och vill bli glada, aa alla som läser ska läsa :)

vi såg film, jag somna (Y), sen vakna jag men då ville felle somna , klockan: 03:20. Julle gick och borsta tänderna? *hahaha klockan: 03:23, Julia blev galen och gick ut på äventyr, 03:30, jag går ut och märker hur kallt det är och stänger dörren, 03:33. Julia kommer skräckslagen in och visar alla hennes bilder som hon tog på hennes egna lilla wildkids, klockan: har ingen jäkla aning :) jag läser kalleanka så jag somnar igen.....


haha aa jiiiillllar natten, ett + i kanten på min stavning på gillar.



julle och chessie badar i 12-gradigt vatten gillart :D



chessie is a crazy dog :)



hahahahihohohohohoh åå vad rolig jag är :))  julle o felle stod ju bara och höll på med deras kameror så då blev maria ledsen och tog en lite smått kul bild på sig själv som hon först tänkte radera ...



nu snart blir det att åka och på alla balklänningar och sånt på kvarnängen, min brorsa ska va med, med helena :)



Kommentarer
Postat av: Felicia :)

hahahahahahaha, och inte väckte ni mig? ;D¨

garva till natten fortfarande ;)<3

2010-06-06 @ 10:21:09
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0