nanana !

det blev inge johanna idag, haha. Men imorgon blir de ist, vi ska på bibloteket, hehehu läslusarna u know ;)
ne men måste låna nåt så jag har nåt att läsa nu på sommarn, specielt nu på semestern

vi far imorgon vid typ 19 eller 20, yesyesyes !

gick in på akon på spotify, börja lyssna på as bra gamla låtar, han var typ min "favvo" när jag var mindre, HAHA, de var typ så jag börja gilla rap och sånt ;)

här kommer nå gamla godingar, vissa gamlare än andra... :)  aa ibland inte bara han men bllalalala ni fattar jue, haha guuuud maria ; )


0:38, då börjar låten



gaa vad jag tänker på somarn 09 när jag hör den här ;)



somarn -09 ;)



kör till 1:00, då börjar låten


nu ska jag packa, hinner ju inte med de så mycket imorn när jag ska va med johannananan !;)

puss tjaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0