sommarland och bröllop på tv :)

riktigt kul dag, sommarlandet var najs men inte vädret, det regna lite då och då. Men vad gör de, jag o julle kriga ;) haha! Imorgon blir det sommarland igen, då i vattenlandet, ska bli bättre väder. Fast skit samma, vi ska bada fast det är -16 och orkan :)

jag o julle kallas radiobils - mästarna. Vi ägde ut alla, haha åkte typ 1000 ggn. Körde på alla små söta göteborgs - killar :D hahah,

maria i radiobilen - vart är han? * ställer sig upp, DÄR ÄR HAN ! 
hmm lite pinsamt, öhm ja :)


Viktoria och Daniel har jue gift sig idag, tror det inte finns en kotte därute som har missat det, antar jag? Hmm tycker inte det är SÅÅ jätte intessant som svt och tv4 tycker? Men aaja det händer typ en gång på en livstid, haha nee men typ. Så äh, låt dom ha deras dag :) Sen älskar jag kungafamiljen, missuppfatta mig inte nu, ´nee tycker det är kul att skämta om dom. Som superprinsen på aftobladet Tv. HAHA

tänk om de skiljer sig om typ ett år, det kanske dom inte får, kungen hotar dom säkert eller nåt ... Men de skulle vara typ som om världen skulle gå under. Iallafall för kvällstidningarna 


Nu sitter jag o julle ser när kungafesten käkar tårta, 11 våningar, inte illa det :)


grattis säger man, eller?
äh skit samma, grattis ! :D



Kommentarer
Postat av: hanna

maria och jullebulle , ni är två stora små-töntar - som ser på kungabrölloppetttttt , vafan?



ahahaha , nej då puss på mina sötisar ;** <3

2010-06-20 @ 20:27:57
URL: http://joochhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0