tjillat på boden lever!

haha lever, är inte det man typ äter? Tänkte att jag skulle göra ett lite kul skämt och skriva boden lever istället för boden alive, men nu har allt skitit sig och de var inte ens nå kul.

ikväll klockan 6 typ så for jag med julle o felle dit, där träffa vi lowe och samuel. Sen kom freddan o ellen och sen kom hanna också. Haha, sen träffa vi lite annat folk också :) , vi åkte i en svan båt, gör inte de , det typ sög och den läckte in vatten. Haha inte konstigt när vi var 5 pers i båten och dom är typ 200 år gamla. Vi åkte lite karusell och sånt men de har regnat en rejäl skur så, aa de är bra att jag ska dit nå fler dagar : ) imorgon ska jag typ  sitta i ett bås och sälja biljetter, äh de får mamma göra. Jag o hanna ska springa runt och åka karuseller, efter bion är det, på kvällen.



stardancer, typ den ända roliga karuseller där ;) haha gillar killen som ba - hallå mamma, jag vill ha en sockervadd... vänta nu var är du mamma? hallå...



tråkigaste ! -.- fast julle o felle älskar, haha :(



lowes popcorn som jag snodde, huhu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0