trött var ordet '?

jag sov från sju till typ typ 10, hela kvällen skitad :(

fast det var riktigt gött, drömde värsta drömmen.
nu har min brorsa mats börja gilla eenie meenie? fast han säger att han bara gillar Sean i den, men de tror jag. Nu försöker jag göra så att han börja gilla alla hans låtar ;))

please dont wast my timetimetime, nananan !

asså det är så sjukt att ALLA justins låtar är bra, haha måste vara nå skumt ;)
dunkar på högsta volym ! älskar min mamma o pappa som låter mig ha så högt ! HAPPYFACE 

vill bara säga att vi åker på torsdag!
oh yessss !




mina paintskills som alltid !:)  vem tror de, det gömmer sig där bakom, jag kanske? ...



anlöööhhhnnlaaaabalsksd.... aa omg ! <3



världens finaste pojke ! : D



godnatt världen, im out !

Kommentarer
Postat av: Markus karlsson

Justin bieber är GAY! men jag gilar han INTE! för han e så FUL! hans pappa våldtar honom hela TIDEN! jag gillar han INTE!

2010-06-24 @ 11:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0