anna bergendahl;)

blev inge mer bloggande igår, var på golfbanan till typ 9 och sen såg jag eurovision songcontest semifinal och anna bergendahl kom inte ens vidare, hahahahah shit vad kul asså, och alla typ ba ååh hon kommer vinna x) nee om vi skicka salem ist så men nee sverige tänker jue med röven tyvärr :(

sen har jag läst i olika tidningar, att hon är typ homosexuell, haha aa kanske det, skulle inte förvåna mig ;)

jag tyckte iaf om turkiets bidrag, turkisk hårdrock jag känner att det är min grej :D

nu sitter jag och kalle o filip o nåra andra vid datorn på skolan och har typ raaaaast i hundra år :) görild är bäst :D



gick åt skogen i oslo ? ;P







Kommentarer
Postat av: kalle ;D;D;D;D;;D

höhö vi hare rast hela tiden medans resten trodde typ vi gjorde matte ;DDD

2010-05-28 @ 15:57:53
Postat av: johannaananaanan

jag ska kommentera allla dina inlägg . ENJOY



anna bergendahhhhhhl suger.. ja vad suger hon.

HAHAHHAH

2010-06-02 @ 21:45:20
URL: http://joochhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0