bildbomb!

åker alltså snart till umeå, ska käka max och sånt före :D och nu är jag lyckligast i världen för mobilen och datorn ville samarbeta och då kunde jag lägga in ALLA justins låtar :) ååh vad jag är glad
idag har vi haft det ganska skoj på skolan, KOM SOM DU INTE ÄR DAN, fast det var ganska mycket vanlig skola också, typ tråk engelska -.- aaja nu ska jag lägga in bilder från idag:)



lowiii och kalliii var schhhteek ;DD



jag älskar dig hanna, haha gillar mitt face ;p



hehehu, vi spela brännboll, men det gick inte så bra...



fredrik var typ hulken '? haha knäppis ;)



haha albin typ gjorde nå trick med hans "coola cykel" ;D haha för lowe och anton gick de inte lika bra ;)




haha men vi är jue normala, och jag älskar er  :D



det där var typ då Dagens outfit som man säger :D skulle typ va som jag inte är, det är inte ofta ni kommer se mig i klänning och håret i 2 tofsar kan jag säga;)




haha så fort man kunde släppte man ut håret ;) om ni kollar noga ser ni justin bieber bilderna inne i mitt rum:DD


kanske inte hinner blogga nå mer innan jag åker, kommer nog inte bli nå bra uppdatering men jag får hoppas att jag får sitta vid nån dator sen !:) annars hejdå på ett tag, kyssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0