datorn mår inge bra :(

som svar på kommentaren, nej jag har inte kopierat från wikipedia? varför skulle jag de, HAHA, det mesta vet jag och sen gick jag ut på hans myspace och så, aa där fick du svar iaf ;D

har varit och spelat golf med julle, gick ganska bra :) ska få nya klubbor *happyface*
men nu måste jag berätta en riktigt tråkig grej, maria "icke tekniska" nilsson skulle fixa en grej och drar fram hela datorn från där den stod och alla kablar typ drog sej och shit, aa sen fixa det sig men skärmen var helt svart, lite som en marddröm, mörk och kall :((

HAHA!, aa då så visa det sig att det var nåt till skärmen nåt kort som gick paj typ, micke skällde ut mig, ahah aa ja nu har jag lärt mig min läxa, rör typ aldrig en dator :D

aa jaa så nu funkar datorn men det e typ skumma färger, det vita är typ rosa, haha man blir typ snurrig av att sitta så jag kan inte sitta vid den nå mycket innan jag blir hypnotiserad :( måste fixas snarast, annars dör jag.. eller nåt

nuuuu ska jag göra matteläxa, shitshitshit vad tråkigt, jaja men man har ändå världens bästa mattelärare, GÖRILD ÄR BÄÄÄST ;DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0